موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

قدس ‌آنلاین- تبریز: قائم مقام سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از برگزاری مرتب و منظم کارگاه های آموزشی در سطح شهرستان ها با هدف ارتقاء سطح خدمت رسانی به اعضای اتحادیه های صنفی استان خبر داد .

برگزاری کارگاههای آموزشی با هدف ارتقا سطح خدمت رسانی به اصناف آذربایجان شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، غلامعلی راستی در اولین نشست آموزشی اصناف در سال 95 با اعلام این مطلب افزود : بسیاری از مشکلات پیش روی اصناف ناشی از عدم اطلاعات کافی از قوانین مربوطه است.

وی ادامه داد : وحدت رویه کاری بین روسای ادارات شهرستانی و اتاقهای اصناف می تواند مسیر حرکت اصناف به سمت توسعه و بهبود فضای کسب و کار را در پی داشته باشد .

وی بر برگزاری منظم و موثرجلسات کمیسیون نظارت شهرستانها تاکید کرد و گفت : ارتباط فکری و مشورتی این کمیسیون ها با کمیسیون استانی ، می تواند اجرای موثر مصوبات کمیسیون شهرستانی را تضمین نماید .

غلامعلی راستی با تاکید بر نظارت دقیق اتاقهای اصناف شهرستانها بر روند گردش مالی اتحادیه های صنفی تصریح کرد : اتحادیه های صنفی نمی توانند چیزی بیش از آنچه قانون نظام صنفی تکلیف کرده ، برای خود درآمد زائی کنند .

وی همچنین با اشاره به برگزاری برخی نمایشگاهها در شهرهای مختلف استان گفت : بغیر از مرکز استان و شهر مراغه که دارای سایت نمایشگاهی هستند برگزاری هرگونه نمایشگاه بدون مصوبه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان غیر قانونی است . 

  قائم مقام سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت : برگزاری نمایشگاه صنفی در وضعیت رکود نسبی بازار ، مشکلات اصناف را دو چندان خواهد کرد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با حضور روسای ادارات صنعت معدن و تجارت و همچنین روسا و مدیران اجرائی اتاقهای اصناف شهرستانها به مدت یک روز در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد .

در این کارگاه هر یک از شهرستان ها گزارشی از روند فعالیت بنگاههای صنفی را تشریح و تصمیمات لازم در خصوص برخی نارسائیها اتخاذ شد .

همچنین در این کارگاه نحوه برگزاری انتخابات الکترونیکی ، اصلاحیه آیین نامه اجرایی انتخابات هییت مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی و اصلاحیه آیین نامه اجرای منابع مالی اتحادیه های صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.